Thursday, June 11, 2009

TAHNIAH!!!

Tanggal 10hb Jun 2009
12.00am

Alhamdulillah...
Aku tinggal jak dorg susun kerusi... yg penting PJK ku sdh tutup dengan selamat & keja pun sdh selesai...

Semuanya berjalan ngan lancar..
Aku tengok sumer orang pun senyum (maybe teringat ngan lawak c AMPAL hehehe..) jd tu tandanya dorg puashati...

Tahniah kepada semua yang terlibat...


Tanggal 09hb Jun 2009
10pm (lebih2, aku lupa tgok jam tp kompom 10)

Banyak dah cabutan bertuah tp mmg aku ni klu ckit2 mcm perJUDIan ni mmg kompom x bertuah. so, tengok org amik hadiah jak la...
Surprise untuk pemenang blog & menaip pantas kanak2...<-- dorg tanya2 sapa menang aku x bgtau...baru real perasaan tu masa naik stage hehehe ( ada target sdh sapa aku mo minta belanja makan pas ni... hehehe)


9.25pm

Kejap td angin kuat bertiup... nasib baik x ujan

Aku tekan enter & musik bermula...huhuuu.. robot jalan atas stage bagi kunci replika ngan YB. Bila YB masukkan kunci tu, bestpren teknikal aku dr sukau terus on blog YB... ada letup2 lg... meriah gitu!!!! hehehe orang sumer berebut2 mo tgok blog YB (x tau dorg paham ka x tue)
Pastu YB duduk ...terus on profail YB... aisehhhh kusyuk juga dorang tgok presentasi yang kami buat2...<-- walau ala kadar tp ni la yg buat aku x senang tdo beberapa hari ni...

alamak!!! apa ni??? tetiba kuar pic pembantu CM...

la...tetiba dapat signal dr pembantu CM nak wat sidang video... ermmmm... terpaksa on. x bestnya profail YB tu x dpt tgok smpi abis...huhuuu...


8.30pm

(Acara lambat ckit bermula) Aku berdiri depan komputer sebelah stage tgu YB tengah berucap, sejukkk jak tangan takut pelancaran ada masalah...


2.00pm

Aku rasa xda dah orang nak join pertandingan, so aku tutup penyertaan & serahkan kepada juri2 yang aku lantik khas untuk mengadili pertandingan. Masa ni macam mo tido jak aku rasa... mana tak, dah 3 malam aku balik keja lebih dari 10mlm... penat owhhhhhh...


9.30am...


Huh! aku lambat datang neh! huhuuuu orang dah mula program, aku baru sampai ke Dataran Tamu Kg. Paris 1, Kinabatangan... sepatutnya pendaftaran dah mula tp aku lambat buka PJK. Abis kena 'sound' pengerusi program ari tuh...huhuuuu

Hari ni Pelancaran Blog ADUN48sukau.blogspot.com...
sebagai AJK penganjur aku diberi tanggungjawab bahagian teknikal & pengendalian pertandingan blog kraetif & menaip paling pantas kategori kanak-kanak... tp ada masalah teknikal ngan mata aku masa bangun pagi ni... tu yg jadi lambat...hehehe... ALASAN!


Tanggal 08hb Jun 2009 (sehari sebelum program)

lebih kurang jam5 lebih...
Angin kencang bertiup brabishhhh... abis khemah yang cantik2 dihias tumbang menyembah bumi minta ampun sbb x dpt bertahan ngan tiupan angin yang mengganas...
Ada juga atap rumah jiran yang diterbangkan angin petang tu... nasib baik aku balik rumah.. kunun2nya mo minum petang... tp aku minum air sejuk jak sebab takut tengok angin yang kuat sangat bertiup... Masa tu aku berfikir.... ni baru ckit ujian dariNYA.. agaknya sebagai peringatan untuk penduduk kampung yang nak buat acara besar2an besok supaya tak lupa diri... wallahualam..
Aku keja sampai jam 10 mlm siapkan borang2 pendaftaran & yang sewaktu dengannya supaya senang nak gunakan esok...

No comments:

Post a Comment